Človek, ki ne bere, nima nobene prednosti pred tistim, ki ne zna brati (Mark Twain).


Glasujte za MOJO NAJ KNJIGO 2011

Moja najljubša knjiga je priznanje po izboru mladih bralcev in se podeljuje vsako leto od 1998, in sicer v dveh kategorijah: za najljubšo slovensko mladinsko knjigo in najljubšo v slovenščino prevedeno mladinsko knjigo.
Priznanja se podelijo avtorjem in založnikom na slovesnosti ob 2. aprilu, mednarodnem dnevu knjig za otroke.
Kordinatorica vseh dejavnosti v zvezi s priznanjem je Center za mladinsko književnost in knjižničarstvo Pionirske knjižnice, enote Knjižnica Otona Župančiča v Ljubljani.
Glasujejo lahko vsi otroci, ki knjigo sami preberejo, pri čemer smejo glasovati za katero koli delo, ne glede na letnico njegove izdaje, glavna pozornost pa velja leposlovni knjigi.

Knjiga, ki že peto leto dobi največ glasov mladih bralcev, prejme zlato priznanje, nato pa se jo po pravilniku o priznanju Moja najljubša knjiga izloči iz glasovanja v naslednjih letih.

Učenci glasujte: GLASUJ ZA MOJO NAJ KNJIGO

Z glasovanjem za MOJO NAJ KNJIGO 2011 začnemo 15. oktobra.